Wednesday, November 16, 2011

:: sahabat ::

Bismillahirrahmanirrahim

Disclaimer : post ini bukan untuk bacaan umum. Hanya sekadar ucapan selamat ulangtahun untuk seseorang dan pemohonan maaf kepadanya~

Sahabat,
kadangkala,
dalam aku menjalani kehidupan dunia,
dan mengejar manusia,
aku seringkali terlupa,
tentang mereka yang cukup dekat denganku,
kerana kedekatan itu,
terkadang aku tidak berusaha untuk menyedari,
lupa untuk menyantuni,
gagal untuk mengingati,
tarikh-tarikh penting dalam hidupmu,
peristiwa-peristiwa yang menyedihkanmu,
setiap kegemaranmu,
namun,
di sini aku nukilkan,
bahawa aku cukup menyayangimu,
dan aku cukup menghargai pertemuan kita,
dan aku cukup mensyukuri ukhuwah yang terbina,
dan aku sangat mengharapkan pertemuan denganmu,
di sana nanti,
negeri yang abadi,
andai kiranya engkau ditakdirkan untuk membaca warkah ini,
aku mohon kemaafan atas kelalaianku,
aku mohon keampunan atas segala khilaf dan kelemahanku,
moga hari ini,
dengan bertambahnya umurmu,
bertambah tinggi juga darjatmu di sisiNya,
dan bertambah juga kegembiraanmu,
juga kesabaranmu untuk menghadapi hari-hari yang mendatang,
aku menanti di sini,
kiranya engkau memerlukan bahu untuk menumpang sandar,
andai engkau memerlukan teman bicara,
moga Allah berkatimu,
aku menyayangimu fillah, inshaAllah..


No comments:

Other posts:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...